Kad se malo igraš u vrtu ispred kuće pa to onda preraste u ‘hobi’ za kojeg zna pola Hrvatske, i onda dođe Agrobiz pa napiše članak o nama. 🙂
˝Ideja je došla polagano iz osobne potrebe. Sadio sam ljute papričice, sušio ih i koristio za razna jela i uvijek me netko ‘žicao’ malo paprike ili umaka. Onda su se pojavili prvi restorani koji su tražili i račun, a uskoro i bolje pakiranje. Tada smo registrirali OPG i malim koracima svake godine polagano i sigurno rasli˝, objašnjava Branko Bočina, vlasnik OPG-a i tvorac brenda ‘Juta Spiza.
Kako kaže, put od prvotne ideje do realizacije i finalnih proizvoda nije bio nimalo lak. Kada bi morao staviti to iskustvo u jednu rečenicu ovako bi glasila ˝puno testiranja, prolivenog umaka i krivih odluka.˝..
Ovo je samo uvod u predivne bisere koje smo izbacili u ovom razgovoru
https://agrobiz.vecernji.hr/opg-tjedna/ovako-se-brendira-poljoprivreda-8068