Volim se pofalit (hvalit) kako je sve krenulo 2010 godine, ali su se prvi pravi oblici ‘Jute Spize javili tek 2013 godine.
Te davne 2010 godine umake sam pakirao u bočice koje bi ostale nakon večeri pijanstva s prijateljima. Somersby, piva, pipi… Nisu bila ‘teška vremena’ nego je sve to tada rađeno iz šale i viška slobodnog vrimena. Mislili samo da je PEPERUN dobro ime za brend, kao i korištenje riječi homemade, hot sauce. U sljedećim varijacijama etikete za bočice krenulo je isticanje dalmatinskog štiha, kojeg smo zadržali do danas. PEPERUN je sljedeće 2 godine izlazio u strogo limitiranim količinama, ne zato što smo visoko cijenili naš proizvod, nego smo tih godina raspolagali s manje od 100 stabljika feferona.
Širenje je stiglo 2013 godine kada smo prvi put posadili više od 500 stabljika, uglavnom cayenne i slične sorte. Te je godine registriran i OPG te izdan prvi ‘otkupni blok / račun’ jer nam je jedna firma naručila 50 bočica za svoje goste restorana. Prilike kao ova se ne nude dosta često, a ujedno je bilo i zabavno istraživati granice boli.
Prva web stranica je nudila 4 proizvoda. Ljuti umak, ljuto ulje, ljute srdele i mljevene cayenne feferone. Osim kupovine i šturih informacijama o proizvodu nismo nudili više ništa.
Bez nekih velikih planova i vizijom za budućnosti nastavili smo slijepo slijediti rijeku koja nas je vodila. Danas kad pogledamo unazad na tu odluku da od ovog brenda ne radimo veliku buku čini se ispravnom. Naglo širenje i zadovoljavanje potreba tržišta ubilo bi zabavu u ovoj našoj štoriji. S osmjehom se sjetim koliko sam puta odbio narudžbe jer na lageru nisam imao dovoljno ljute papriku za proizvodnju. Danas pak narudžbu ili suradnju odbijemo jer smo se to jutro digli na livu nogu ili kupac jednostavno traži da cijena bude niža. Istinski biti sam svoj šef i ne robovati brendu je predivan osjećaj. A to pravilo i to načelo nas je dovelo do 2017 godine. Sretni i zadovoljni.